logo
Vi er søde, ærlige og ambitiøse. Vores kerneværdier er åbenhed, gennemsigtighed og en god forretningsforståelse.

Online Marketing

Google AdWords

Konverteringsoptimering

Email Marketing

Analyse arbejde

Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvad enten du har et enkelt spørgsmål, ønsker at høre mere om et muligt samarbejde eller noget tredje. Slå endelig vejen forbi kontoret - vi har altid kaffe på kanden!

+45 42809380

info@arosmedia.dk

Graham Bells Vej 18B, 8200 Aarhus N

+45 42 80 93 80

Graham Bells Vej 18B, 8200 Aarhus N

Top

✓ Google Posts → Nyt til søgeresultater ✓

q

✓ Google Posts → Nyt til søgeresultater ✓

Det er helt nyt, at DU også kan bruge Google Posts. I juni 2017 blev Google Posts lanceret til alle virksomheder, der bruger Google My Business.

Hvad er Google Posts?

Google Posts vises kun, når brugerne søger direkte på et brand. Fx dukker Aros Medias Google Post op, hvis du søger på “aros media”, men ikke ved en søgning på “søgeordsanalyse” eller “online marketing”.

Derfor skal du også være helt sikker på, at der er søgninger på dit brandnavn, hvis du vælger at bruge Google Posts. Google Posts vil være synlige i Google Search og i Google Maps-resultater.

Fx ser Aros Medias første Google Post sådan her ud:

 

 

Hvad gør Google Posts for din hjemmeside og din SEO?

Der er mange muligheder og fordele ved at bruge Google Posts til at promovere din virksomhed eller dine produkter. Din virksomhed kommer til at fylde meget mere i søgeresultaterne, og det er super effektivt til at fremhæve din virksomhed eller produkter, så folk klikker lige præcis på dine opslag i stedet for konkurrentens.

Hvordan bruger du Google Posts?

Du går ind på din Google My Business-konto. Her klikker du på “Posts” i menuen i venstre side, når du er i din Google Business listing.

 

I en Google post får du både mulighed for at skrive tekst, uploade et billede eller at tilføje en titel på en event. En smart funktion er også, at du kan indsætte “Call to action”-knapper, hvor kunderne kan købe produkter direkte fra Google Posts eller tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Promovér dine nye produkter

Du kan bruge Google Posts til mange forskellige formål. Fx hvis du gerne vil køre en kampagne med en række nye produkter – så er det oplagt at få dit brandnavn knyttet sammen med produkterne via indlæg i Google Posts.

Reklame for events

Google Posts kan også bruges til at reklamere for en event. Fx hvis du har udsalg, holder en event for dine kunder eller lignende. Du kan få eventen vist med tidspunkt, dato, billede osv. På den måde får kunden hurtigt al den information, han/hun har brug for i forhold til lige præcis dit event.

Og det er altsammen info, der placeres direkte i søgeresultaterne, så du også er sikker på, at dine kunder bliver opmærksomme på, at du har planlagt noget spændende for lige præcis dem.

Send kunder direkte ind til produkter

Via Google Posts kan du få dine kunder til at klikke sig direkte ind på dine produkter. Med blot ét klik er dine kunder i gang med selve købsprocessen. Det samme gælder ved tilmelding til nyhedsbreve, hvor dine kunder via et Google Post-indlæg kan tilmelde sig direkte til dit nyhedsbrev. Google Posts skaber med andre ord en genvej mellem dig og dine kunder.

Share
No Comments

Post a Comment