logo
Vi er søde, ærlige og ambitiøse. Vores kerneværdier er åbenhed, gennemsigtighed og en god forretningsforståelse.

Online Marketing

Google AdWords

Konverteringsoptimering

Email Marketing

Analyse arbejde

Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvad enten du har et enkelt spørgsmål, ønsker at høre mere om et muligt samarbejde eller noget tredje. Slå endelig vejen forbi kontoret - vi har altid kaffe på kanden!

+45 42809380

info@arosmedia.dk

Graham Bells Vej 18B, 8200 Aarhus N

info@arosmedia.dk

+45 42 80 93 80

Top
 

On-site SEO

At din hjemmeside er optimeret til Googles søgemaskine er en afgørende succesfaktor. Derfor tager vi analysen hele vejen rundt om din hjemmeside for at sikre relevant indhold og et stærkt teknisk fundament.

On-site SEO – Optimering og resultater!

On-site optimering betyder, at du optimerer din hjemmeside i forhold til søgemaskinerne. For at dine forskellige sider kan rangere højt på Google, er det vigtigt, at de matcher brugernes søgninger, men samtidig tager højde for Googles algoritmer. At arbejde med On-site optimering kan kræve meget tid og omfatter mange parametre.

On-site SEO kan arbejdes med på to måder. Der er en teknisk side og en indholdsmæssig side. Når du skal i gang med at lave On-site SEO optimering på din hjemmeside, skal du kigge på følgende parametre:

  • Struktur på dit site
  • Opbygning af URL
  • Tekst
  • Overskrifter
  • Titles
  • Metabeskrivelser
  • Interne links

Det er en god idé at tage et punkt ad gangen, ellers risikerer man hurtigt at miste overblikket. Hos Aros Media hjælper vi gerne med at strukturere din hjemmeside og optimere den, så vi kan få det optimale ud af Google og dine kunder.

On-site seo - Aros Media
Alt-tekst: Giv alle dine billeder en ALT-tekst, og de vil blive vist i søgeresultaterne, når folk søger på billedets navn!

I vores arbejede med on-site SEO, kigger vi blandt andet på, hvor hurtig din hjemmeside er, om den er mobilvenlig, om dine alt-tags, metatitles mv. er korrekte og mange andre områder. Det er især vigtigt, at din hjemmeside har hurtig responstid og er mobilvenlig, da Google slår hårdt ned på en dårlig responstid, hvor de potentielle kunder skal vente, før en hjemmeside loader. Det samme gælder mobilvenligheden – også kaldet responsivt optimeret. Her er det ligeså vigtigt, at designet er tilpasset mobilvisning, så det brugervenligheden er i højsædet, hvad enten du ser hjemmesiden fra en computer eller en mobil.

Få struktur på din hjemmeside

Det kan klart anbefales, at du laver en oversigt over de søgeord, som du gerne vil findes på, når potentielle kunder skal finde din hjemmeside. Oversigten skal være med til at vise, hvilke søgeord der hører til hvilke undersider. Som regel skal du sørge for, at der er en underside til hvert søgeord, som du har valgt.

Rent SEO-mæssigt vil det næsten altid være din forside, som står stærkest. Det er derfor en god idé at optimere denne side op imod et af de søgeord, hvor konkurrencen er allerstørst, da det dermed er sværere at opnå de gode placeringer.

Hvis du har flere forskellige søgeord på en underside, risikerer du, at din side ender med at rangere dårligere på Google. Hvis du oplever, at du har tre sider, der kunne fokusere på det samme søgeord, så bør du nok undersøge, hvilken side der klarer sig bedst af de tre.

Alt dette og mere til er afgørende for en succesfuld SEO indsats, og derfor analyserer Aros Media din hjemmeside hele vejen rundt, så vi kan sikre, at den har relevant indhold og et stærkt teknisk fundament.

Interessant? Lad os drikke en kop kaffe!

Relaterede ydelser inden for SEO: